سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس برای خدا، بابی از دانش را فرا گیرد تا به مردم بیاموزد، خداوند پاداش هفتاد پیامبر به او بدهد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]



 فایل صوتی سخنرانی اهانت آمیز مجتهد شبستری

 

درحالی که مجتهد شبستری خبر خبرگزاری فارس درباره هتاکی‌های بی‌شرمانه وی به ساحت پیامبر اعظم (ص) را کذب محض خوانده است که فایل صوتی سخنرانی وی در دانشگاه صنعتی اصفهان توسط این خبرگزاری منتشر شده است.


برای شنیدن این فایل اینجا کلیک کنید



 
نوشته شده توسط: حمزه |  پنج شنبه 87 اسفند 8  ساعت 6:54 عصر 


در آستانه سالروز رحلت رسول خدا(ص) سخنران جلسات اصلاح طلبان وقاحت را از سر گذراند :

جسارت به پیامبر(ص)، قرآن واسلام توسط محمد مجتهد شبستری  

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان ، محمد مجتهد شبستری در سخنانی در دانشگاه صنعتی اصفهان در تناقضی آشکار با آیات صریح قرآن درتشکیک عصمت رسول خدا(ص) ، مدعی راه یافتن اوهام و تردید وحتی ارتکاب گناه و عصیان از سوی ایشان شد وگفت:پیامبر وظیفه شان فقط دعوت مردم به سمت خدا بوده و در همین وظیفه خود عصمت داشته‌اند و هیچگاه از این وظیفه غافل نشده‌اند . اما از نظر انجام گناهان نمی توان عصمت برایشان در نظر گرفت.
این مدعی روشنفکری در ادامه سخنان خود که با واکنش برخی از دانشجویان نیز همراه بود پا را از این نیز فراتر نهاده، مدعی وجود نقص در قرآن، اسلام وپیامبر(ص) شده و ادعیه امامان (ع)در عرض نیاز به درگاه الهی که به اعتقاد عرفا آموزش شیوه دعا و مناجات به بندگان می باشد،را موید سخنان خود قرار داد و گفت:این نشان می دهد در خلوات خود دچار گناهان بسیاری شده اند. 

برای مطالعه متن کامل اینجا کلیک کنید

در اعتراض به این سخنرانی گروه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه صنعتی از امشب تا فردا ظهر در مسجد دانشگاه صنعتی اصفهان تجمع و تحصن خواهند کرد.
هم‌اکنون دانشجویان دانشگاه صنعتی و بسیج دانشجویی در مقابل دفتر انجمن اسلامی این دانشگاه تجمع کرده و شعار‌هایی نظیر " انجمن اسلامی تعطیل باید گردد‌ "، "دفتر توطئه تعطیل باید گردد "، " شبستری حیا کن،‌اسلامتو رها کن " را سر می‌دهند.
در پی این اقدام دانشجویان معترض پس از نماز مغرب و عشا به صورت خودجوش روبروی دفتر انجمن اسلامی تجمع کردند و با شعارهای اعتراض آمیز خواستار واکنش نسبت به فعالیت های این طیف غیر قانونی تحکیم وحدت در این دانشگاه شدند.
این تجمع تا ساعت 23 شب به طول انجامید که با تصمیم مسئولان دانشگاه در انجمن اسلامی تا تشکیل جلسه هیئت منصفه پلمب شد.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 87 اسفند 6  ساعت 1:11 عصر 



جنایت جدید وهابیون عربستان در سالگرد رحلت پیامبر اکرم (ص)

  

 در سالروز وفات پیام اعظم(ص) نیروهای امنیتی عربستان با زائران قبرستان بقیع درگیر شدند که در جریان آن دو نفر شهید و چهار نفر دیگر مجروح شدند.


درگیری‌ بین نیروهای امنیتی عربستان سعودی با زائران به مسجدالنبی نیز (ص) کشیده شد.
شاهدان گزارش دادند که نیروهای وابسته به هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان به زائران تعرض کردند و پیش از اینکه اقدام به شکستن خودروها و اتوبوس‌ها بکنند، آنها را با الفاظ زشت و ناپسند خطاب قرار دادند.
بنابر این گزارش، این درگیری‌ها، به درگیری با چوب و سنگ نیز کشیده شد و نیروهای امنیتی نیز شروع به تیراندازی کردند که به شهادت دو تن از زائران و زخمی شدن چند تن دیگر در منطقه "القطیف " شد.
این در حالی است که کمیته دفاع از حقوق بشر با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد که هیأت امر به معروف و نهی از منکر عربستان از ورود زنانی که از منطقه " الشرقیة " برای زیارت قبور ائمه اطهار قصد ورود به قبرستان بقیع را داشتند، جلوگیری کردند و درهای بقیع را بستند که این مسئله با اعتراض دیگر زائران مواجه شد.
نیروهای هیات به اصطلاح "امر به معروف و نهی از منکر عربستان سعودی " دو روز پیش نیز با کمک نیروهای امنیتی این کشور به هتک حرمت تعدادی از زنان شیعه معترض که در مقابل بقیع دست به تجمع زده بودند، اقدام کرده و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
در فیلمی که یکی از زایران از این اقدام نیروهای سعودی ضبط کرده، یکی از نیروهای امنیتی عربستان سعودی بر بام یکی از ساختمان‌های اطراف بقیع دیده می‌شود که در حال فیلمبرداری از زنان معترض است.
در این فیلم که بر روی پایگاه اینترنتی "Youtube " قرار داده شده است، همچنین صدای یکی از زنان شیعه به گوش می رسد که گویا به دلیل مورد ضرب و شتم قرار گرفتن، در حال فریاد کشیدن و کمک خواستن است.  برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
منابع آگاه در عربستان سعودی اعلام کردند که انتشار این فیلم خشم شدید شیعیان جهان عرب را برانگیخته و از همین رو نیروهای امنیتی عربستان سعودی در مناطق شیعه‌نشین این کشور در حالت آماده باش کامل بسر می برند.
منابع آگاه از شهر مدینه منوره دو روز پیش خبر دادند که بیش از 2 هزار شهروند شیعه در اعتراض به توهین و تعدی مأموران کمیته به اصطلاح امر به معروف و نهی از منکر عربستان به زنان شیعی، دست به اعتصاب گسترده در مقابل بقیع زدند.
در پی این اعتصاب گسترده، مقامات مسئول عربستانی ضمن بی‌توجهی به رفتار توهین آمیز مأموران خود، اعتصاب کنندگان را به تلاش برای ایجاد هرج و مرج و آشوب متهم نموده و 5 تن از اعتصاب کنندگان را بازداشت کردند.
مأموران کمیته امر به معروف و نهی از منکر عصر روز جمعه با ایجاد مزاحمت برای زائران شیعه، به زائران زن اهانت کرده و از کلمات ناپسند و فحاشی استفاده کردند.
در همین حال "محسن ردادی " سخنگوی پلیس منطقه طی اظهاراتی مدعی شد: این زائران شیعه آشوبگر هستند و با تجمع مقابل بقیع، صدای خود را بیهوده بالا بردند. اعتصاب کنندگان شیعی، شعارهایی چون "الله أکبر " و "هیهات منا الذلة " سر می‌دادند.
نیروهای امنیتی عربستان که تعداد زیادی از آنان نیز با لباس شخصی در محل حاضر شده بودند، اقدام به فیلم برداری کرده و سپس 5 تن از اعتصاب کنندگان را بازداشت کردند.
این روزها که سالگرد وفات پیامبر اکرم (ص) است، هزاران شیعه عربستانی و دیگر کشورهای عربی برای زیارت مرقد مطهر رسول خدا (ص) به مدینه منوره عزیمت کرده‌اند.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 87 اسفند 6  ساعت 12:24 عصر 



شیعیان هشیار باشید ، وهابیون در جنبشند !

پس از تعرضات و حملات سازمان یافته اخیر به شیعیان در کشورهای گوناگون همانند عربستان ، عراق و پاکستان ، اکنون نوبت به کشور بحرین رسیده . 
خبرهای رسیده از بحرین از این حکایت دارد که حکومت آل خلیفه ( حاکمان فعلی بحرین ) شدیداً به مقابله با ساکنان شیعه این کشور پرداخته اند و با روشهای گوناگون از جمله دستگیری سران شیعه و سرکوب سایر شیعیان سعی در کنترل اوضاع و تثبیت حاکمیت نامیمون خود دارند .
جالب است بدانید کشور بحرین تا چند سال پیش کشوری با حدود 85 % جمعیت شیعه بود که این امر حاکمان آن را که جزو اقلیت بودند شدیداً نگران کرد و با جذب ساکنان کشورهای عربی با گرایشات سلفی و وهابی و اعطای تابعیت بحرینی به آنها و همچنین واگذاری کلیه سمت های نظامی ، انتظامی و امنیتی بحرین به آنان هم از قدرت و نفوذ شیعیان در امور اجرائی جلوگیری نمودند و هم تناسب جمعیتی بحرین را به حدود 60 % شیعه کاهش دادند که این امر کماکان در حال پیگیری و اجراست .
تازه ترین اقدام آل خلیفه پس از دستگیری بزرگان شیعه در این کشور ، تشکیل بیدادگاهی فرمایشی است که شرح آن در زیر این مطلب می آید .
نکته دردناک دیگر ، شکنجه های وحشتناک نیروهای امنیتی بحرین بر شیعیان در زندان های این کشور است .
این ابتدا و یا انتهای یک سرکوب نیست ، بلکه بخشی از یک نقشه قدیمی ولی با جزئیات جدید است که در پی واهمه وهابیون از مکتب رهایی بخش و انسان ساز شیعه ، توسط قدرت های استعماری طراحی شده است تا شاهد ایران و لبنان تازه ای نباشند . چرا که هر جا تفکر پر افتخار و نجات بخش شیعه طنین انداز شد ندای هیهات من الذله نیز در کنار آن خواب راحت شکمبارگان و هوسرانان عیاش وهابی و اربابان غربی آنها را به هم خواهد ریخت .
پس شعیان آگاه باشید و از پیرامون خود غافل نباشید که در همسایگی ما فتنه های بسیار در کمین دین پیامبر اعظم (ص) و ائمه اطهار (ع) است .
نباشد که بگوییم در دریای پر تلاطم روزگار ما در جای خود در کشتی به راحتی نشسته ایم ، غافل از اینکه کم خردان گمراهی جای خود را سوراخ کردند و آنگاه به هوش شویم که آن کشتی امن در زیر امواج رقص کنان به زیر رود .
چنین نخواهد بود به فضل حدای سبحان و امداد حضرت ولی عصر (عج)
برای خواندن شرح شکنجه شیعیان بحرین و مشروح دادگاه آنان
اینجا کلیک کنید .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 87 اسفند 5  ساعت 8:14 عصر 


‌چهارشنبه ( بین التعطیلین ) تعطیل نیست !

 هیئت وزیران اعلام کرد: چهارشنبه هفتم اسفند 1387 تعطیل نیست اما کارمندان می‌توانند این یک روز را مرخصی بگیرند. به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، دولت همچنین تصمیم‌گیری در خصوص تعطیلی یا دایر بودن مدارس در روز چهارشنبه را نیز به وزارت آموزش و پرورش واگذار کرد که این وزارتخانه تصمیم خود را در این زمینه، جداگانه اعلام می‌کند. با توجه به تعطیلی روزهای سه‌شنبه و پنجشنبه این هفته به مناسبت رحلت حضرت رسول اکرم (ص)، شهادت امام جعفر صادق (ع) و شهادت امام رضا (ع)، بسیاری از مردم در خصوص تعطیلی روز چهارشنبه به عنوان بین دو تعطیلی سوال داشتند که دولت با این تصمیم، این سوال را برطرف کرد.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 87 اسفند 5  ساعت 8:23 صبح 


انتظارات امام صادق (ع)  از شیعیان

 ادعای زبانی شیعه بودن نمی تواند ما را در جرگه پیروان راستین آن امامان هدایتگر قرار دهد و لازمه این کار پیروی عملی از آموزه های آنان که همان آموزه های قرآنی و پیامبر است می باشد. با هم این نوشتار را که از مجله پاسدار اسلام ش 264 انتخاب شده از نظر می گذرانیم

1- خدمت رسانی به مردم :

خدمت رسانی و همیاری در بین پیروان اهل بیت باعث نزدیکی دل ها و تحکیم ارتباط ها می شود، ائمه ما از جمله امام صاد(ع) نه تنها در گفتار، شیعیان را به همکاری و همیاری و خدمت رسانی دعوت می کردند بلکه با عمل نیز این مسئله را به اثبات رساندند. امام صادق(ع) در زمینه خدمت رسانی به مردم به شیعیان خود چنین سفارش فرمود:

ادامه مطلب...

 

نوشته شده توسط: حمزه |  شنبه 87 اسفند 3  ساعت 11:31 صبح 


پیامبران و حادثه کربلا

 حضرت آدم در کربلا

هنگامی که حضرت آدم علیه السلام به زمین فرستاده شد، میان او و همسرش «حوا» جدایی افتاد. آدم برای یافتن همسرش، به جست‌وجو پرداخت. در میانة راه، گذارش به کربلا افتاد. پس بی‌اختیار، اشک از چشمانش جاری شد و ابری از غم، دلش را تسخیر کرد. سر به آسمان بلند کرد و گفت: خدایا! آیا دیگربار، دچار معصیتی شده‌ام که این حال به من دست داده است؟
خطاب رسید : «ای آدم! گناهی از تو سر نزده است، بلکه در این سرزمین، فرزند تو ـ حسین علیه السلام ـ  را با ستم، به قتل می‌رسانند»
عرض کرد: خدایا حسین کیست؟ آیا از پیامبران است؟
ندا آمد:

ادامه مطلب...

 

نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 87 بهمن 29  ساعت 1:5 عصر 
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]