سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند از روزه دار شب زنده دار مجاهد در راه خدا، پاداش بزرگتری دارد . [امام علی علیه السلام]



  یادداشت مهم رسایی در خصوص عملکرد اخیر دکتر احمدی نژاد

 

حوادث روزهای اخیر به ناچار یکی مثل من را که پذیرفته در قالب این فضای بی مرز با مخاطبانش ارتباط برقرار کند، مجبور می کند که علی رغم کمبود وقت و فشار کاری ، ‌با فاصله کوتاه تری یادداشت های خود را بر روی سایت قرار دهد. در آخرین یادداشتی که در همین قسمت قرار دادم در خصوص ملاقاتی با دکتر احمدی نژاد بود و در آن ضمن ارائه تحلیلی در خصوص رفتار آقای مشایی ، اظهار امیدواری کردم که خدا کند آقای مشایی با عملش تحلیل ما را به دیوار بکوبد! آقای مشایی استعفا داد هر چند پس از انتشار عمومی نامه رهبری. دو روز قبل نیز رهبر معظم انقلاب در سخنانی ضمن حمایت تلویحی از آقای احمدی نژاد و مشایی،‌ استفاده از این شخصیت مورد اعتماد رییس جمهور را در جایگاه های اداری دیگر باز گذاشت و در واقع باب اعتراض های بعدی در این خصوص را بست،‌ به همین دلیل هر چند برخی می توانند همچنان منتقد باشند اما به نظرم معترض بودن درست نیست و برخلاف جهت گیری رهبر انقلاب است. باید پذیرفت که این انتصابات از جمله اختیارات رییس جمهور است و جز جایگاه رهبری انقلاب که بر اساس مبانی شرعی و اصول صریح قانون اساسی می تواند با آن مخالفت کند،‌ دیگر اشخاص در هر جایگاهی حق اعتراض و یا دستور تغییر ندارد و فقط می توانند منتقد باشند.

 حوادث اخیر که به دنبالش یادداشت ها و مصاحبه های افراد مختلف منتشر شد، متاسفانه رییس جمهور مکتبی و ولایت پذیر را در مظان اتهامی نادرست قرار داد . این تعلل در اجرای فرمان رهبری از آنجا که برای بسیاری از دوستداران و حامیان احمدی نژاد و حتی مخالفانش غیر منتظره بود ،‌ سبب شد تا شائبه این که احمدی نژاد هم مانند برخی از شخصیت های سیاسی دیگر در برابر اجرای فرامین قانونی رهبری مقاومت می کند و حاضر به پذیرش آن نیست،‌ تقویت شود. در حالی که این تصور در خصوص احمدی نژاد که بارزترین ویژگی وی همسویی با رویکردهای ولایت است ،‌ منصفانه نیست . به همین دلیل لازم دیدم تا به دو خاطره ام با آقای احمدی نژاد اشاره کنم .

چهار سال قبل پس از رقابتی سخت و سنگین بین دو کاندیدا وقتی مردم احمدی نژاد را با رای هفده میلیونی برگزیدند،‌ بنده و برخی از دوستان فعال دیگر به منظور جلسه ای در منزل پدری دکتر احمدی نژاد بودیم – که خدایش بیامرزد – جلسه به اتمام رسید و کم کم تلفنی و حضوری اخبار صندوق های مختلف رسید و تا حدودی ترکیب آرای مردم که حکایت از پیروزی دکتر می کرد، مشخص شد. صحبت ها و تحلیل های مختلفی بین دوستان رد و بدل شد و از جمله بنده به آقای احمدی نژاد گفتم که پس از ارتحال امام ، رابطه روسای جمهور و رهبری انقلاب از آن قالب عاطفی و ولایت پذیری بیرون آمد حتی برخی از روسای جمهور خودشان را در حد رهبری دانستند و برخی دیگری اساسا صاحب اختیار منصب ریاست جمهوری نبودند و کار در دست احزاب ساختار شکن بود ... گفتم که متدینین و بچه های انقلاب انتظار دارند که از این دوره، رابطه شما با رهبری ، ‌زنده کننده آن رابطه با امام باشد. آقای احمدی نژاد در پاسخ گفت : فلانی ما آمده ایم تا تیرها به ما بخورد نه به رهبری ! جمله دکتر خیالم را راحت کرد . از حق نگذریم در طول چهارسال گذشته نیز احمدی نژاد با تمام توان با حرکت در مسیر خط رهبری توانست موفق باشد و در مواقع بسیاری نیز تیرها را به جان خرید. هرچند در طول این چهار سال در موارد متعددی نیز ‌رهبری انقلاب با توجه به رویکردها و کارکردهای درست رییس جمهور ، خودش را در برابر تیرهای مخالفان و منتقدان بی انصاف قرار داد تا مدیر اجرایی اش سالم بماند و بتواند کار کند که این رفتار ایشان خود نیاز به تحلیل جداکانه دارد و ...

 چهار سال گذشت تا چهار روز پیش ... مجددا توانستم رییس جمهور را در حالی که عازم جلسه ای بود، ببینم و خاطره منزل پدری شان را یادآوری کنم . احمدی نژاد با تبسمی گفت : من همان آدمم و عوض نشده ام ! گفتم : دکتر عزیز از نامه آقا که در روز شنبه ارسال شده تا به امروز چهار روز می گذرد ... گفت : من دوشنبه با ایشان ملاقات داشتم و در حال تدبیر برای نحوه اجرای حکم آقا و حل موضوع هستم ، عجله نکنید به زودی حل می شود ...

  من به احمدی نژاد به عنوان بازوی رهبری اعتماد داشتم و دارم و هرگز اتهام مخالفت با رهبری را از مدیری که چهار سال در این مسیر مردانه ایستاده و مبانی بسیار محکمی در این خصوص دارد ، نمی پذیرم. هر چند معتقدم که از باب «اتقوا من مواضع التهم» باید از تعلل و تاخیر در اجرای دستور رهبری پرهیز می شد تا این ظن نادرست در دل دوستان جان نگیرد. احمدی نژاد مانند فرمانده ای است که در وسط میدان جنگ باید فرماندهی کند ، تصمیم بگیرد و گرفته، اما فرمانده ارشدش این تصمیم را به ضرر کلیت و نتیجه این میدان جنگی می داند و به او ابلاغ هم می کند اما او همچنان برای حل مشکل کمی تامل می کند و در نهایت با اعلام عمومی ابلاغ ،‌ راه تاخیر بسته می شود تا مصلحت بزرگ تر این میدان جنگی و حتی این مدیر لایق و توانمند و وهوشیار تحقق یابد.

 فراموش نکنیم، تفاوت بسیار است میان کسی که اساسا به قرارگاه فرماندهی اعتقاد ندارد و یا اساسا فرمانده ارشد را قرارگاه را قبول ندارد با کسی که همه این امور را قبول دارد اما در میانه میدان ،‌ برای لحظاتی به دلایل مختلف در اجرای فرمان فرمانده ارشدش تعلل می کند ! آیا باید بیش از یک اشتباه با آن برخورد کرد ؟ می دانم که برخی خناسان زخم زبان می زنند ،‌ کافی است که به آنها ولایت پذیری خودمان را یادآوری کنیم که حتی وابستگی ،‌ حمایت و علاقه ما به احمدی نژاد هم نمی تواند آن را کم رنگ کند و همچنین به یادشان بیاوریم کسانی را که نه چهار روز بلکه چهار سال و حتی بیش از آن، چهارده سال فرمان رهبری شان را به زمین نهادند و هر روز یک توجیه کردند و حتی امروز هم رو در روی رهبری ایستاده اند، شاخ و شانه می کشند و تهدید می کنند و ... البته همان ها در این چند روز برای سوءاستفاده از فرصت ها به میدان آمده اند و مصاحبه می کنند و دم از ولایت پذیری و رفاقت با رهبری می زنند ،‌ خدا را شکر ! بالاخره حوادث این چند روز برخی را به این مواضع واداشت.

 مراقب باشیم در میانه این فتنه ها از ما سواری نگیرند و شیری ندوشند. کن فی الفتنة کابن اللبون،‌ لاظهر فیرکب و لا ضرع فیحلب. تمام چشم ها و گوش ها باید به سمت فرمانده اصلی باشد یعنی ‌مقام معظم رهبری تا فتنه ها کور شود.

برگرفته از وبلاگ شخصی حمید رسایی



 
نوشته شده توسط: حمزه |  چهارشنبه 88 مرداد 7  ساعت 7:42 عصر 


اولین های نماز جمعه !



3

.مقادیری فکر کردیم سر این که نماز جمعه برویم یا نرویم! در نهایت به این نتیجه رسیدیم برویم. بعد رفتیم. این دومین نمازجمعه ی ویژه در طول ماه اخیر بود. حتی شاید از جهاتی دومین نماز جمعه ی ویژه در طول تاریخ سی ساله انقلاب. نماز جمعه ی رهبر بعد از انتخابات ریاست جمهوری از جهاتی بی نظیر بود که مانند نداشت.
اما این نماز جمعه …
از خیلی جهات این نماز جمعه جالب توجه بود:
* از ابتدای مسیر افرادی رو در حال رفتن به نماز دیدم که خیلی ظواهر جالبی داشتند. خب البته نحن نحکم بالظاهر دیگه!
* بعد در طول مسیر حدس زدیم احتمالا این دوستان نمازاولی خواهند گفت که “خیلی تدابیر امنیتی شدید بود و خیابون ها رو بسته بودن، در ورودی ها بازرسی بدنی می کردن و نمی ذاشتن هیچ چیزی رو داخل ببریم حتی یه موبایل ساده و …” غافل از این که این روال همیشگی نمازجمعه هست.
* در طول سخنرانی قبل از خطبه و خطبه ها جمعیتی که داخل خیابان قدس بودن (مرکز تجمع سبزها) به دفعات شعار دادن. “یا حسین، میرحسین” ، “ما همه سرباز توایم موسوی، گوش به فرمان توایم موسوی” ، “مرگ بر چین” ، “مرگ بر روسیه” و از این قبیل.
* برای اولین بار بود در نماز جمعه گاز اشک آور نوش جان کردیم. عده ای سبز لجنی روبه روی 50تومنی تجمع کرده بودن و مانع ورود خطیب شده بودن و درگیری و اینها که پلیس باز اشک آور زد و باد گاز رو آورد تو دانشگاه و همه به فیض کامل رسیدن.
* از معدود دفعاتی بود که ملت نمازگزار از ساعت 8صبح اومدن و رفتن اون زیر سقف و تا 11:30 که کامل، پر شد درب اون جا رو بستن. خیلی از سبزها عصبانی بودن که چرا اون زیر پر شده. خب عزیزم پر شده دیگه، چرا نداره که!
* اولین بار بود برای حمایت از صحبت های خطیب جمعه حضار کف و سوت می زدن!
* اولین بار بود عده ی زیادی می اومدن نماز جمعه ( از جمله موسوی که بعد از 20 سال اومده بود) و اولین باری بود که خیلی ها نماز می خوندن.
* اولین باری بود که خیلی ها نماز نمی خوندن و فقط نمازگزارها رو نظاره می کردن.
* اولین باری بود که نماز مختلط خوانده می شد (باطل است برادر من :)! خواهر من ).
* اولین باری بود کسی با کفش نماز جمعه می خوند. و عدم رعایت خیلی احکام دیگه.
* اولین باری بود که عده ای برای در سایه بودن، هنگام نماز با فاصله ی 30-40 متری از صفوف، نماز جماعت می خوندن.
* اولین باری بود که با شروع شدن، نماز عده ی زیادی از حاضرین (گروهی از سبزها، گروهی از حزب الله) رفتن.
* اولین باری بود که هاشمی با دیدن جمعیتی که براش یک بار هم تکبیر نفرستادن و اون همه عکس رهبر در دستشون بود کمی گرخیده گرفت.
* اولین باری بود که هاشمی این همه دوپهلو صحبت کرد.
* اولین باری بود که کروبی تو نماز جمعه کتک خورد.
* اولین باری بود که اینقدر می خندیدیم تو نماز جمعه.
* اولین باری بود که …
… که خیلی اتفاقات جالب توجه می افتاد!
ولی اولین باری نبود که مقصر فتنه، از قبول اشتباه سرباز زد، و حتی فرار به جلو کرد .


 
نوشته شده توسط: حمزه |  یکشنبه 88 تیر 28  ساعت 11:16 صبح 

دلایل شکست میرحسین در انتخابات

انسان هاى سیاسى بعد از هر شکستى که در مسیر رسیدن به قدرت، متحمل مى شوند دو راه را براى آینده سیاسى خود برمى گزینند:1-دورى همیشگى از قدرت 2- آسیب شناسى رفتار و برنامه هاى انتخاباتى. مورد دوم زمانى صورت مى گیرد که فرد یا حزب مربوطه قصد بازگشت مجدد به صحنه سیاسى را دارد بنابراین تلاش مى کند از مسیرى حرکت کند که منجر به جلب اعتماد عمومى شود. طبیعتاً رفع عیوب شکست پیشین بخشى از حرکت به سمت آینده است؛ مهندس موسوى نیز از این قاعده مستثنى نیست. یا براى همیشه سیاست را ترک مى کند و به هنر و نقاشى و استادى مى پردازد یا با بازسازى خود مجدداً به صحنه برمى گردد. به نظر نگارنده موارد ذیل علل اصلى ناکامى و عدم موفقیت ایشان در انتخابات ریاست جمهورى خرداد 1388 شد که اگر به بررسى و اصلاح آن نپردازد، قطعاً مسیر آینده را ناکام تر مى پیماید.

                                            
ادامه مطلب...

 
نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 88 تیر 2  ساعت 5:40 عصر 

روز معلم بر چه کسی مبارک ؟!

در زمانهای قدیم پادشاه مستبدی بود که وزیری فرزانه و حکیم داشت . از بد حادثه پادشاه ادعای فضل و کرامت بسیاری هم داشت . روزی در میان حاضرین در مجلس پادشاه بحثی در خصوص علم و ادب درگرفت و وزیر فرزانه با ذکر دلائل بسیار ملاک فضیلت و رشد انسانی را تربیت خواند . پادشاه که تا بحال از دریای حکمت وزیر زیاد خیس شده بود ، اعلام کرد که ای وزیر آنچه گفتی نمی پذیرم و ملاک در ادب است و علم . این را در مجلس بعد که هفته آینده است بر تو اثبات می کنم . اگر اثبات کردم که گردنت را می زنم و اگر نه ،  آن کنم که تو خواهی .
هفته ای گذشت و همه چشم انتظار که شاه از چه رازی پرده برمی دارد و وزیر را چه خواهد کرد ؟
مجلس آراسته شد و وزیر پرهیزگار و فرزانه و دیگران به احترام ورود شاه از جای برخاستند و منتظر اجازه او برای جلوس ماندند که شاه دست ها را برهم زد و پرده ها کناری رفت و همگان با حیرت بسیار دیدند که گربه هایی پشت پرده ها بر روی دو پای خود ایستاده اند و هریک شمعدانی با شمع روشن در دست دارند .

                                                   ادامه مطلب...

 

نوشته شده توسط: حمزه |  شنبه 88 اردیبهشت 12  ساعت 4:1 عصر 

  
 
   ساده لوحانی که مردمشان را ساده لوح می انگارند

اخیراً طرحی از سوی هواداران خاتمی و میر حسین موسوی با نام ( تاکسی تا تاکسی ) و ظاهراً به منظور حمایت از ایشان طراحی شده است .

در نگاه اول این طرح حرکتی نوین در جهت حمایت از یک کاندیدا به چشم می آید . ولی با دقت در اهداف و برنامه ریزی خاصی که از سوی مبتکران آن صورت گرفته مشخص می گردد که نیت اصلی از این طرح تخریب رقیب و نیرنگی جهت انحراف مسیر سالم تبلیغات انتخاباتی است .

لذا پرداختن به این نکات را لازم دیدم :

1 – طراحان تاکسی تا تاکسی ، رسماً بلوغ سیاسی مردم ایران را نادیده گرفته اند و به گفته صریح خودشان قصد اثرگذاری بر رای مخاطبان خود را دارند .

عین عبارت به کار رفته جهت معرفی طرح :

(( در طرح «تاکسی تا تاکسی» از پویشگران و حامیان موسوی درخواست می‌شود از زمان اعلام طرح تا زمان برگزاری انتخابات در صورت امکان در هر تاکسی که می‌نشینند بحث انتخابات را باز کنند و بکوشند با درانداختن بحث و گفتگویی «متین»، «گرم»، «موثر» و «اخلاقی» بر نظر مسافران و به خصوص راننده آن تاکسی اثر بگذارند. ))

انتخاب واژه ( اثر گذاشتن ) مسلماً از چارچوب روشن گری و ارائه اطلاعات فراتر رفته و تداعی کننده تحمیل نگرش حضرات بر مردم است .

2 – تاکید بر القاء موارد غیر واقعی به عنوان نقاط قوت آفای میر حسین موسوی به مخاطبان که برخی از آنها از جمله حمایت قاطع امام خمینی (ره) ، حمایت مراجع تقلید ( جمع بستن در این مورد به شنونده القا می کند که تمامی مراجع حامی ایشان هستند ) و...  جای تامل بسیار دارد .

3 – طراحان این طرح به صراحت مخاطبان خود را به نقد دولت احمدی نژاد فرا می خوانند و با به کارگیری جمله (تنها کسی که شانس پیروزی در برابر احمدی‌نژاد را دارد موسوی است و برای توقف مدیریت فعلی کشور یگانه راه ممکن انتخاب میرحسین موسوی است ) سعی در نشان دادن احمدی نزاد به عنوان یک تهدید و خطر برای کشور دارند . گوئی عملکرد دولت نهم فاجعه ای ملی است که باید از استمرار آن جلوگیری کرد . این طراحان عزیز ظاهراً خدمات قابل لمس دولت دکتر احمدی نژاد را فراموش کرده اند و از یاد برده اند در این چهار سال چگونه عزت ایرانی در جهان احیا شده و توفیقات بی نظیر هسته ای ، فضایی ، علمی و فناوری ، محرومیت زدایی ، ارتباط مستقیم مسئولین با مردم و ... را نیز انکار می کنند .

ارائه کنندگان این طرح با سیاه نمایی دولت نهم و شخص آقای احمدی نژاد تلاش دارند توجه مخاطب را از ارزیابی توان و عملکرد خود منحرف کرده و با وارونه جلوه دادن حقایق شنوندگان را از بررسی مواضع و برنامه های خود منحرف نمایند .

ماهیت طرح تاکسی تا تاکسی ، نه تنها برای آگاهان سیاسی بلکه برای عموم مردم نیز به عنوان حرکتی تخریبی و موذیانه روشن است .

برنامه اخیر جبهه اصلاحات در ادامه تلاش های غیر کارشناسی و غیر اصولی آنان برای عبور از موانع بزرگی است که طی سالیان دراز بر سر راه خود ایجاد نموده اند .

مردم ایران اسلامی در گذر سالیان دراز به آن سطح از درک و بلوغ سیاسی رسیده اند که از روش مقایسه استفاده کنند و تفاوت شعار و عمل را به خوبی درک نموده اند .

آنان که برای شعور سیاسی مردم کشورشان ارزشی قائل نیستند ، چگونه انتظار حمایت و پشتیبانی مردمی را دارند ؟  

آیا تخریب و اغفال و اثر گذاری (!) بر آرای مردم برای اصلاح طلبان سودی خواهد داشت ؟

تجربه این سالیان نشان داده که چنین نخواهد نیست .

در پایان توجه همگان را به فرمایشان امام خمینی (ره) در خصوص احترام به نظرات و شعور سیاسی مردم جلب می نمایم :

(( همان طور که بارها گفته ام ، مردم در انتخابات آزادند و احتیاج به قیم ندارند، و هیچ فرد و یا گروه و دسته ای حق تحمیل فرد و یا افرادی را به مردم ندارند. جامعه اسلامی ایران ، که با درایت و رشد سیاسی خود جمهوری اسلامی و ارزشهای والای آن وحاکمیت قوانین خدا را پذیرفته اند و به این بیعت و پیمان بزرگ وفادار مانده اند، مسلم قدرت تشخیص و انتخاب کاندیدای اصلح را دارند .
باید به اشخاصی که احتمال انحراف در آنان می‌رود رای ندهند.چه احتمال انحراف عقیدتی،اعمالی و یا اخلاقی باعث می‌شود که به چنین اشخاص اعتماد نمی‌شود کرد و رای به آنان موجب مسوولیت خواهد بود ))



 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 88 فروردین 28  ساعت 6:18 صبح 



عاملان بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهدای شیراز اعدام شدند

به گفته دادستان شهرستان شیراز ، پس ‌از اقدامات گسترده اطلاعاتی و دستگیری متهمان و تحقیقات مکفی، متهمان پرونده به اعمال جنایتکارانه خود اعتراف کردند و پس ‌از طی تشریفات قانونی از جمله رسیدگی در دادسرا و صدور حکم دادگاه بدوی، در ‌نهایت دادگاه تجدیدنظر، حکم اعدام سه نفر از عوامل اصلی بمب‌گذاری را تایید کرد.
این واقعه جنایتکارانه در حسینیه سیدالشهدای شیراز و در 24 فروردین ماه سال گذشته با حمایت و هدایت آمریکا و ایادی خبیث و ضد انقلاب به‌وقوع پیوست و منجر به شهادت 14 نفر از جمله 2 کودک و مجروح‌شدن بیش‌ از 200 نفر از جوانان و عزاداران حسینیه سیدالشهدای شیراز شد .
تروریست های عامل بمب‌گذاری حسینیه سیدالشهدای شیراز صبح امروز بدون حضور خبرنگاران و مردم و تنها با حضور خانواده شهدا و جانبازان این واقعه اعدام شدند.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 88 فروردین 21  ساعت 8:47 عصر 
 

«مستند شوک» با موضوع سایت‌های مستهجن پخش می‌شود

مستند تلوزیونی شوک

سری جدید مستند شوک «سایت‌های مستهجن و رفتارهای نابهنجار اینترنتی» شب‌های سه شنبه و چهارشنبه 18 و 19 فروردین از شبکه سوم سیما پخش می‌شود.
صاحبقرانی کارگردان این مجموعه افزود: تلاش همه عوامل سازنده مستند شوک بر این بوده است که با پرداختن به موضوع «رفتارهای نابهنجار اینترنتی در ایران»، رفتار آن دسته از کاربران اینترنتی در کشور را که مرتکب اعمال غیرقانونی، ساختار شکن و ضد ارزش‌های جامعه ایرانی می‌شوند، واکاوی کند.
وی اظهار داشت: برای اینکه بینندگان شوک بتوانند با موضوع سری سوم آن، ارتباط نزدیک برقرار کنند، با تعدادی از مجرمان اینترنتی که اقدام به راه اندازی سایت‌ها و وبلاگ‌های مستهجن کرده و توسط مراکز قضایی دستگیر شده بودند در فضایی صریح و بی‌پرده به گفت‌وگو نشسته‌ایم که «ترویج زنای با محارم»، «تهیه و انتشار تصاویر و داستان‌های مستهجن»، «توهین به ارزش‌های دینی جامعه ایران»، «تجاوز به حریم خصوصی افراد و انتشار تصاویر محرمانه آنان» و ... برخی از جرم‌های ارتکابی توسط این افراد است.
صاحبقرانی گفت: یکی از سئوال‌های جدی که در این برنامه بیننده با آن مواجه می‌شود این است که آیا رعایت اخلاق در فضای مجازی اینترنت واجب است یا نه؟ پرسش دیگری که مخاطب با آن دست و پنجه نرم می‌کند، این است که آیا با رشد جرایم اینترنتی در ایران، وجود پلیس اینترنتی یک نیاز به شمار می‌آید یا نه؟
کارگردان این سری از مستند شوک با بیان این مطلب که مدیران شبکه سوم سیما همواره در تلاش هستند تا با تهیه و تولید برنامه‌های جذاب در حوزه فیلم مستند، ضمن احترام به ذائقه بیننده به مسائل و معضلات جامعه بپردازند، گفت: جا دارد که به نوبه خود از همراهی و مساعدت صمیمانه علی‌اصغر پورمحمدی مدیر محترم شبکه سوم و فضل‌الله شریعت پناهی مدیر گروه اجتماعی این شبکه در تهیه و تولید مستند «شوک» قدردانی کنیم.
صاحبقرانی در پایان خاطرنشان کرد: بینندگان و مخاطبان مستندهای «شوک» می‌توانند برای برقراری ارتباط مستقیم با سازندگان این برنامه به وبلاگ شوک با آدرس اینترنتی www.shock3.blogfa.com مراجعه کنند.
سایر عوامل تهیه و تولید مستند شوک عبارتند از: فرشاد شکیبی(تهیه کننده)، محمد صادق زمانی(مدیر تولید)، شیما عرب‌نیا(دستیار کارگردان)، بهروز طهماسبی و سروش باقرزاده(تصویربردار).
منبع خبرگزاری فارس


 
نوشته شده توسط: حمزه |  یکشنبه 88 فروردین 16  ساعت 5:43 عصر 
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]