سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ای گرامی ترینِ گرامیان و نهایتِ آرزوی خواستاران ! تو سرور منی که درِ دعا و توبه را برای من گشودی. پس درِ قبول و اجابت دعا را بر من مبند . [.فاطمه علیه السلام ـ در دعایش ـ]

   آمدیم ، نبودید !

              

22 بهمن سال 1388 مثل همه 22 بهمن های این 30 سال که از انقلاب می گذره متفاوت بود .
هر سال با سال قبل فرق داره . هر سال انگیزه و روحیه جدیدی سیل خروشان مردم رو به خیابونهای کشور می یاره .
اما امسال راهپیمایی مردمی خیلی فراتر از یک راهپیمایی معمولی بود .
امسال جشن بزرگ انقلاب بود . امسال رویش نسل های جدید انقلاب بود . امسال تجدید بیعت و تجدید عهد مردم با رهبرشون بود . امسال یک رفراندوم بزرگ برای نظام بود که مردم با 50 میلیون نفر حضور ، 50 میلیون رای به نظام و انقلاب دادند .
امسال 50 میلیون رای در صندوق حمایت از ولایت سرازیر شد و ثابت کرد ما بیشماریم ، ما بیشماریم شعاری نیست که با فیس بوک و توییتر و جرس و بی بی سی و صدای آمریکا بشه اون رو از مردم بزرگ و ولایتمدار ایران ، ام القرای جهان ، اسلام دزدید . 
گفتند برای ساندیس اومدید ! با زور و تهدید اومدید ! با اتوبوسهای سپاه اومدید ! با ....
گفتیم اگر حکومتی بتونه اینچنین سازماندهی انجام بده و 50 میلیون شهروندش رو بسیج کنه صد البته حق حاکمیت با اونه !
البته خدای ما شاهد بود که مردم ایران مثل اون خارج نشینها ومزدوران عافیت طلب داخلیشون برای متاع دنیا یا حرص نوشیدنی و خوراکی به میدان نمیان . برای هر حضوری دلیلی دارند . همین مردم در صحنه های آتش و خون و درد و رنج و ... هم قبلاً امتحان شده اند . اون موقعی که شما ها ساندیس می خوردید و سوراخ موش می خریدید .
خوش بود گر محک تجربه آید به میان       تا سیه روی شود هر که در او غش باشد
به هرحال 22 بهمن آمدیم ، نبودید !!!
 



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 88 اسفند 3  ساعت 6:3 عصر 


  22  بهمن سبز !!!

22 بهمن منتظرتان هستیم      فتنه سبز

به برکت دور زدن فیلنر ، توفیقی (!) نصیب شد تا سری به سبزهای اموی غائب از نظر و اسیران فیلتر ( بخوانید اسیران خاک ) بزنیم .
تیتر اول بیشترشون رو این جمله گذاشته بودند : 22 بهمن سبز 
پس از تعجب بسیار و مراجعه به حافظه ، یادم اومد که این روش مصادره در میان امویان روزگار تازگی نداره ، مانند :
رای سبز ، تجمع (تهاجم !) سبز ، مرجع سبز ، مرگ سبز (!) ، محرم شدن سبز (!) و حالا هم 22 بهمن سبز !

خوب توجه کنید :

1 -  30  سال مراسم 22 بهمن در این کشور برگزار شده و مخالفین نظام تازه یادشون اومده به جای تحریم این مراسم و توهین به شرکت کننده ها، میشه در اون شرکت کرد و به یک میثاق ملی تبدیلش کرد .

2 – بعد از 30 سال سبزهای مخملین هنوز نفهمیدن که 22 بهمن میثاق ملی و اراده جمعی ملت بزرگ ایران است . هنوز نمیدونند که از سال 58 تا الان هر سال در این روز مردم خداجو (خداجوی واقعی ) به صحنه می آیند و خواب دشمنان رو بر هم می زنند .

پس اینکه حرکتی بی ریشه در فکر مصادره بزرگترین جشن ملی ما به نفع خود باشه از محالات هست .
امسال با همه وجود در راهپیمایی حاضریم .
برای اجر نهادن به اهداف والای شهیدان و امام شهیدان تکلیف خود می دانیم تا در این عرصه پررنگ تر از هر سال حاضر شویم . 
تا بدانند سبز هم رنگی از رنگهای خداست و رنگ هم از نعمت های او . نعمت های خدا ، بهره و سهم پرهیزگاران است .
به شکرانه همه نعمت های الهی در این 30 سال 22 بهمن دوشادوش همدیگر ندای وحدت و عزت را سر خواهیم داد .
انشا ا...

 



 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 88 بهمن 16  ساعت 7:43 عصر 

جبهه وبلاگی غدیر

با خبر شدیم به همت دوستان متعهدمان در اینترنت ، با مرکزیت وبلاگ جبهه وبلاگی غدیر ، جوششی عمومی با همین نام راه اندازی شده است .
ضمن معرفی این حرکت موثر و ارزشمند به حضور شما متن معرفی درج شده در این وبلاگ را عیناً در ادامه بخوانید :

حماسه نهم دی ، حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است. (مقام معظم رهبری)
جبهه وبلاگی غدیر جهت ثبت و انعکاس گسترده حماسه نهم دی ماه ملت آزاده ایران در نظر دارد اقدام به جمع آوری
تصاویر ، فیلم و گزارشهایی از سراسر ایران اسلامی اقدام نماید.
دوستان عزیز و بزرگوار  حال که روز بزرگی در دفتر تقویم تاریخ سراسر نور انقلاب اسلامی  رقم خورد و روز بزرگ 9 دی ما  88 روز اقتدار مردم ولایتمدار ایران اسلامی هر چه باشکوه تر به صفحه این تقویم نشست . ما نیر باید این صحنه های نادر و بزرگ را در معرض دید جهانیان قرار د هیم و به کوری چشم دشمنان
با جمع آوری این تصاویر بار دیگر بمب گوگلی بر صفحات وب در این فضا شلیک کنیم .
لذا بهمین منظور از همه دوستان ولایتمدار که در هرکجای میهن اسلامی حضور دارند دعوت بعمل می آید تا با ارسال تصاویر ، فیلم ، گزارش به جبهه وبلاگی ما را در این امر مهم یاری نمایند.

(http://jwg.parsiblog.com  -  jwg.blogfa@gmail.com) 



 
نوشته شده توسط: حمزه |  چهارشنبه 88 دی 30  ساعت 10:37 صبح 

دروغی تازه از فتنه سبز

مدتی است در سایتهای جلبک و سبزک ها (جنبش سبز ) متن زیر به وفور به چشم می خورد . البته اخیراً طی یک حرکت هماهنگ اقدام به ارسال این متن از طریق پیامک به هموطنان نیز شده است . متن پیامک را بخوانیم :

« (امام )خمینی ، صحیفه نور، جلد سوم پاراگراف :  132سپاه باید پشت مردم باشد. اصل مردمند. ارتش هم باید پشت مردم باشد. ارتش وسپاه باید بگویند: جانم فداى مردم. اگر بگوید جانم فداى رهبر انحراف است. اصل مردمند. رهبر هم جانش فداى مردم است. ما همه براى مردمیم. سپاه باید از حقوق مردم دفاع کند. پشتیبان مردم باشد.اگر بگوید جانم فداى رهبر که این مى شود همان زمان شاه. پس مردم براى چى انقلاب کردند؟ »

 اولین نکته : روش آدرس دادن کاملاً سوری و برای رد گم کردن است : جلد سوم پاراگراف 132 !!!

معمولاً برای آدرس دادن از یک کتاب چند جلدی ، پس از ذکر شماره جلد به صفحه مورد نظر اشاره می شود . اینجا بدون ارائه شماره صفحه به شماره پاراگراف اشاره شده که بسیار بعید است کسی با مراجعه به صحیفه اقدام به شمارش 132 پاراگراف بکند !

دومین نکته : جلد سوم صحیفه نور شامل فرمایشات حضرت امام خمینی (ره ) از تاریخ 16 مهرماه سال 1352 لغایت 21 مهرماه سال 1357 می باشد .

جالب است بدانید این تاریخ نه تنها پیش از تاسیس سپاه پاسداران است ، بلکه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی در 22بهمن ماه 1357 می باشد !

(9 اسفند 57 هسته اولیه سپاه با فرمان امام (ره) به آقای حسن لاهوتی زیر نظر دولت موقت تشکیل و در دوم اردیبهشت ماه 1358 سپاه پاسداران به صورت مستقل و تحت نظر رهبر کبیر انقلاب ، رسماً اعلام موجودیت کرد )

سومین نکته :
با ورود به آدرس : http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950&vn=19&gpn=6&mi=8450 که صفحه اصلی صحیفه نور امام خمینی (ره) در سایت تبیان است می توانید از قسمت جستجو ، واژه های کلیدی مطرح شده در این پیامک را جستجو کنید . با جستجوی کلمات کلیدی مانند : سپاه ، فدا ، پشتیبان و ... و بررسی نتایج به دست آمده به سادگی متوجه می شوید متن منتسب شده در این پیامک به حضرت امام در صحیفه اصلاً وجود خارجی ندارد !

همچنین با ورود به آدرس : 
http://www.imam-khomeini.com و انتخاب زبان فارسی در صفحه جدید از سمت راست صفحه آثار امام خمینی (ره) را انتخاب و بر روی صحیفه امام کلیک کنید . صفحه که باز شد امکان دسترسی به 21 جلد صحیفه برای شما مهیاست . با انتخاب جلد سوم ، 11 قسمت جلد 3 را مشاهده می کنید که با بازکردن هریک و جستجوی کلمه سپاه متوجه می شوید اصلاً این کلمه در فرمایشات این جلد موجود نیست !

جنبش به اصطلاح سبز که در ماه های اخیر از هیچ حرکت خلاف شرع و اخلاق و قانون رویگردان نبوده این بار هم با دروغ سبز دیگری به دنبال فتنه و نفاق در جامعه کشور عزیزمان است .
لازم است ضمن هوشیاری در برابر تحرکات مذبوحانه این از خدا بی خبران ، پیش از هرگونه اظهار نظر و پذیرش شایعات آنها ، به بررسی و تحقیق در این موارد بپردازیم .
و خدا دشمنان ما را از احمق ها آفرید !



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 88 دی 21  ساعت 11:2 عصر 

آشتی ملی ؛ تدبیر یا تحقیر ؟

در امتداد نا آرامی های سیاسی و اجتماعی بعد از انتخابات از طرف عده ای از شخصیت های سیاسی کشور طرح های مختلفی به اسم آشتی ملی ارائه شد .
جدیدترین اونها هم نامه سرگشاده محسن رضایی به رهبر معظم انقلاب بود .
صرف نظر از ادبیات جسورانه و دور از ادب این نامه ، محتوای این طرح قابل بررسی و توجه است .
اول : در کشوری با 72 میلیون نفر جمعیت ، خواسته های خلاف قانون اساسی ، عقل و شرع چند هزار نفر (البته نه از مردم عادی بلکه از افراد معلوم الحال ) و حرکات افراطی و ساختارشکن اونها مصداقی بر بحرانی بودن اوضاع کشور تلقی نمی شه .
پس اینکه فضای کشور رو بحرانی فرض کنیم خودش ایجاد و القاء بحرانه . یعنی نیازی به این زمینه سازی ها برای خاموش کردن آتشی که نیست وجود نداره .
دوم : بر فرض وجود بحران ، قائده عقلی ، قانون و شرع حکم می کنه که اون اقلیتی که با اکثریت مشکل دارند خودشون رو با اونها هماهنگ کنند . (قابل توجه مدعیان دموکراسی )
سوم : از اولین پیام رهبر معظم انقلاب بعد از انتخابات تا به امروز ، تاکید ایشون بر وحدت ، همگرائی جریانات و شخصیت های سیاسی و هواداران اونها بر اساس قانون بوده و هست . پس درخواست دعوت به وحدت اینجا معنی نداره .
یا سردار سابق (محسن رضایی ) تا امروز فرمایشات رهبری رو گوش نکرده اند و یا متوجه منظور ایشون نشده اند .
پس در هر دو صورت نیازی به ارائه طرح جدیدی نیست . بلکه نیاز به تجدید نظر در برنامه های اقای رضایی لازم به نظر می رسه . (البته باز خوانی و بازشنوی پیامهای رهبری هم برای ایشون قطعاً راهگشاست . )
چهارم : چرا آقای رضایی و دوستان خیلی محترمشون ! طرح آشتی ملی رو برای سران فتنه و معترضین به رای ملت ارسال نمی کنند و از اونها نمی خوان به رای و نظر قاطع مردم تمکین کنند ؟!! 
ارسال نامه به رهبری عزیز ، و درخواست تغییر مواضع از کسانی که عملکردشون بر اساس حق و قانون هست آیا به این معنی نیست که نظام و مردم یک کشور تسلیم هواهای نفسانی و قدرت طلبی چند نفر انگشت شمار بشوند ؟
برادر محسن و برادر محسن ها ؛ این تذهبون ؟
آغوش مردم و نظام برای بازگشت خطاکاران باز است اما تا کی ؟! 



 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 88 دی 18  ساعت 5:40 عصر 

چرا می نویسم ؟!

تصمیم گرفته بودم از عالم سیاست کمی کنار بکشم .
هیچ وقت سیاسی نبودم و نیستم . اما اهمیت موضوعات چند ماهه اخیر وادارم می کرد تا گاه و بیگاه مطلبی برگرفته از احوالات اخیر رو برای تنویر افکار دوستانی که محبتی دارند و هر از گاهی یادی از ما و وبلاگمون می کنند بنویسم .
مدتی از عرفان و مذهب و علم مطلب گذاشتم تا اینکه در پست قبلی به نحوه نخست وزیری میر حسین موسوی پرداختم . (البته به نقل از منبع موثق)
اینجا بود که دیدم دوباره نه تنها بازدید وبلاگ بالا رفت بلکه سیل تهدید و فحاشی جلبک ها و سبزی ها هم به سمت ما فوران کرد .
این چه قصه ای هست نمی دونم ! تا وقتی در وبلاگ ها و سایت های زنجیره ای سبزک ها میگردی به جز فحاشی به نظام و اعتقادات و دروغ های شاخدار چیزی نمی بینی اما اگه 2 کلام حرف حق نوشتی فوراً وطن فروش و .... می شی !!
اگه به آزادی بیان و ... معتقدند پس چرا طاقت حرف حق طرف مقابل رو ندارند ؟
تازه ما بدون ادعای خاصی حتی دروغ و تهمت های شاخدارشون رو با صبر می شنویم و صحبت های خودمون رو بدون بی احترامی می زنیم . اما انگار دیگه ماهیت اینها به خودشون هم معلوم شده . 
تا چند ماه قبل پیامهایی که برام می ذاشتند با شیرین زبونی و ظاهراً دلسوزی بود اما از وقتی توی 16 آذر و عاشورا دستشون رو شد با فحش هایی که انصافاً سزاوارخودشونه شروع می کنند و با آرزوهای دست نیافتنی هتاکانه تموم می کنند . 
اینا رو نوشتم تا هم اونا بدونن و هم برای خودم و دوستانم یادآوری کنم درسته اهل سیاست نیستیم اما اهل مردانگی و خداجویی که هستیم .
بادکنک های سبز که ترکیدند . قرمز و آبی و زرد و نارنجی که خوبه ؛ حتی اگه تمام رنگهای دنیا هم جمع بشن نه به صاحب عاشورا پشت خواهیم کرد و نه به ولی فقیه زمانمون .
به فضل الهی برای روشن شدن بیشتر ابعاد فتنه فتنه گران از این به بعد بیشتر هم خواهم نوشت .  انشا الله  



 
نوشته شده توسط: حمزه |  چهارشنبه 88 دی 16  ساعت 3:41 عصر 

 
  نحوه نخست‌وزیری میرحسین موسوی به روایت بادامچیان
 

اسدالله بادامچیان در مورد چگونگی انتخاب موسوی به نخست وزیری اظهار داشت: آقای موسوی انقلابی نبود و از نوجوانی در خدمت دکتر پیمان بود و افکار او همان افکار پیمان است.
وی ابراز داشت: وی در جریان ساختن مسجد کانون توحید با شهید باهنر آشنا شد و وقتی دیدیم مستعد است به عضویت حزب جمهوری اسلامی درآمد.
بادامچیان افزود: چهره او با عضویت در این حزب آشکار شد، او قرار نبود نخست وزیر شود ولی شرایط پیش آمد که به نخست وزیری انتخاب شد.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی بیان داشت: موسوی در طول مسیر نشان داد فرد مطلوبی نیست ولی به دلیل قرار گرفتن کشور در شرایط جنگ چاره‌ای نبود جز اینکه در مسئولیت باقی بماند.
وی ادامه داد: در چهار سال دوم ریاست جمهوری آیت‌الله خامنه‌ای، ایشان تمایلی به سپردن نخست وزیری به میرحسین نداشتند و به همین منظور در نامه‌ای به مجلس 600 مورد تخلف وی از قانون اساسی را اطلاع دادند.
بادامچیان اضافه کرد: پس از آن از موسوی خواسته شد به مجلس آمده و به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.
وی تصریح کرد: پس از آن در مجلس بین نمایندگان اختلاف نظر به ‌وجود آمد و تعدادی از نمایندگان مجلس که در اقلیت بودند به امام خمینی (ره) نامه نوشتند.
قائم مقام حزب مؤتلفه اسلامی اظهار داشت: در این زمان محسن رضایی به امام گفت موسوی در جبهه‌ها موقعیت دارد و اگر نخست وزیر نشود رزمنده‌ها انگشتشان روی ماشه نمی‌رود.
وی اضافه کرد: امام خمینی (ره) با در نظر گرفتن این شرایط به آیت‌الله خامنه‌ای گفتند موسوی را برای نخست وزیری معرفی کنند و ایشان ولایت‌پذیری را به بهترین وجه انجام دادند.
بادامچیان خاطرنشان کرد: امام در سخنان خود به نمایندگان فرمودند که مجلس به وظیفه خود عمل کند و این سبب شد تا بین نمایندگان اختلاف پیش آید.
وی اظهار داشت: در این بین دو مسئله در مجلس پیش آمد، یکی مصلحت‌اندیشی امام و دیگری عمل به وظیفه از سوی نمایندگان، به همین دلیل چهار نفر از علما از قبیل آیت‌الله یزدی، ناطق نوری برای کسب تکلیف نزد امام رفتند.
نماینده مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام پس از شنیدن سخنان آنان فرمود همین که گفتم نمایندگان به وظیفه خود عمل کنند.
وی بیان داشت: پس از این نمایندگان به این نتیجه رسیدند که خواست امام این است که نمایندگان به وظیفه خود عمل کنند و لذا 99 نفر به موسوی رای مخالف یا ممتنع دادند.
بادامچیان عنوان داشت: امام خمینی (ره) فردای روز نخست وزیری موسوی از نمایندگان مجلس دعوت کرد و فرمودند چه کسانی که رای ممتنع و مخالف دادند و چه کسانی که رای موافق به موسوی دادند به وظیفه شرعی خود عمل کردند و احدی حق ندارد مجلس را تضعیف کند.
وی ابراز داشت: اما ما شاهد بودیم که در جریانات اخیر دار و دسته موسوی گفتند که این 99 نفر خلاف نظر امام عمل کردند.
بادامچیان تاکید کرد: موسوی انقلابی نبوده اما در انقلاب آمد و میدان به او داده شد و معیار ما سنجش شخصیت‌ها با حق است نه سنجش حق با شخصیت‌ها.


 
نوشته شده توسط: حمزه |  پنج شنبه 88 دی 10  ساعت 7:18 عصر 
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]