سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]

لطیفه یک دانشجو در دوران انقلاب !

توضیح مدیر وبلاگ : لطیفه زیر در سال 1354 توسط یک دانشجوی دختر  در دانشگاه مطرح می شود و نهایتاً به دست عمال ساواک می رسد . متن زیر عیناً از گزارش خیلی محرمانه ساواک در آن دوران نقل می شود . توضیحاً عبارت (خدا - شاه - میهن) شعار حکومت پهلوی بود که در تمام دستگاه های دولتی ، مدارس و مجالس به کار برده می شد و برای ایجاد جایگاه کاذب شاه فراتر از میهن طراحی شده بود . حتی در مواردی نیز این عبارت را به گونه ای می نوشتند که کلمه خدا و میهن در پایین و شاه در قسمت وسط و بالا قرار می گرفت و درشت تر نوشته می شد و القا می کرد که جایگاه شاه (نعوذ باالله) از خدا نیز بالاتر است .  برای دیدن تصویر سند ساواک روی عکس بالا کلیک کنید .
*موضوع :   مدرسه عالی دماوند
برابر خبر واصله ساعت 1800 روز 13/9/54 یکی از دانشجویان سال سوم رشته زبان مدرسه عالی دماوند که به زهره مشهور میباشد مطلب زیر را بصورت لطیفه بیان نموده است.
سه چیز است که اگر اولی دومی را بکشد سومی راحت می شود : (خدا، شاه، میهن) .
*ارزیابی خبر :   قابل تحقیق است.

منبع خبر : ویژه نامه 30 امین سالگرد انقلاب ، خبرگزاری فارس


 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 87 بهمن 25  ساعت 7:34 عصر 

رازهای موفقیت

نکاتی جالب برای موفقیت و پیشرفت بیشتر در زندگی

 روز اول
از کارهایی که ناچاری انجام دهی لذت ببـــر.نق زدن تنها تو را خسته تر می کند و نمی گذارد کار را درست انجام دهی.اما اگر با موفقیت مانند یک دوست رفتار کنی.
مثل سگ همه جا به دنبالت خــواهد بود.
روز دوم
سعی کن کارهایت را از صمیم قلب انجام دهی.نه به صرف این که ناچاری انجام دهی.باید به کارت ایمان داشته باشی.یک جریان آب ضعیف ، تنها نیمی از باغچه را آبیاری می کند.
روز سوم
همه چیز را همانطور که هست بپذیر.خواستن تنها، چیزی را تغییر نمی دهد.خواستن، باد را از وزیدن باز نمی دارد و برف را به آب نبات تبدیل نمی کند.
اگر می خواهی چیزها را بهتر از خودشان تبدیل کنی، با آنها همان گونه که هستند مواجه شو.
روز چهارم

برای دیدن ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

 

نوشته شده توسط: حمزه |  شنبه 87 بهمن 19  ساعت 5:22 عصر 


امیر حسین جان تولدت مبارک !

تیک تاک ، تیک تاک ...
صدای عقربه ثانبه شمار ساعت با ضربان قلبمون یکی شده .
همه چشم انتظارند و بالاخره این پرستاره که با دادن مژده ولادت تو همه ما رو که ماهها منتظر اومدنت بودیم خوشحال می کنه . روز تولد به یاد ماندنی تو 12 بهمن هست که دست تقدیر اون رو برای همه ایرانیان روزی تاریخی و خاطره انگیز کرده .
امیدوارم در سایه نام پربرکت حسین (ع) فرد صالح و مفیدی برای خانواده و کشورت بشی .
تولدت رو به پدر و مادرت تبریک می گم .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  یکشنبه 87 بهمن 13  ساعت 11:24 عصر 

دهه فجر مبارک باد 

ساعت 9:30 صبح 12 بهمن ماه سال 1357 هواپیمای حامل امام خمینی (ره) در فرودگاه مهرآباد تهران به زمین نشست .
امام از پله های هواپیما پایین آمدند ، هیچ یک از حاضران نمی دانستند چه رویدادی را خواهند دید ؟ 
دولت بختیار بر خلاف موضع به ظاهر مقتدرانه خود برای جلوگیری از ورود امام خمینی به ایران ،‏با مشاهده سیل میلیونی مردم و شعارهای انقلابی آنان هیچ عکس العملی انجام نداد .
آیت الله خمینی 30 سال پیش در چنین روزی پای به خاک وطن نهاد و  ظرف مدت 10 روز مبارک ، انقلابی که سالها پیش آغازگرش بود را به پیروزی رساند . از همان زمان از ایشان با این الفاظ یاد کردند  : امام خمینی ، رهبر انقلاب ، بنیانگذار انقلاب و ...
این 10 روز پرافتخار و حماسه را که بعدها دهه فجر نامیده شد و ثمره آن الگوی آزادی خواهان جهان در این عصر گردیده را به تمام هموطنان قهرمانم تبریک می گویم .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  شنبه 87 بهمن 12  ساعت 8:5 عصر 

یک ساله شدیم !

سلام امروز 8 بهمن ماه 1387

وبلاگ پهلوان یک ساله شد .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 87 بهمن 7  ساعت 1:0 عصر 


تاثیر پذیری نخست وزیر ترکیه از انقلاب اسلامی ایران  

ترک اجلاس داووس توسط اردوغان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

اقدام غیر منتظره و انقلابی نخست وزیر ترکیه در اجلاس داووس و اعتراض شدیدالحن آقای اردوغان به رئیس جمهور منفور اسرائیل افکار عمومی جهان را تحت تاثیر خود قرار داد و موجب شد تا مظلومیت غزه تحت الشعاع اقدامات تبلیغاتی این رژیم و سخنرانی سراسر نیرنگ و دروغ شیمون پرز در این اجلاس قرار نگیرد .
این حرکت جوانمردانه نخست وزیر ترکیه سزاوار تقدیر است ، اما براستی چگونه مسئول ارشد کشوری که سقف بالای معاملات تجاری و نظامی آن با اسرائیل برای همگان روشن است و حتی اسرائیل در خاک آن کشور پایگاه های نظامی دارد ، این اقدام را انجام داد ؟
بدون شک این اقدام از سوی یک سیاستمدار را می توان در کنار خصلت های ارزنده فردی ، چراغ سبزی به درخواست های مردم کشورش دانست .
در حالی که خون مسلمانان ترکیه از جنایات اخیر اسرائیل به جوش آمده است و طی تظاهرات متعدد میلیونی خود این امر را ابراز داشته اند ، آقای اردوغان درخواست مردمش را اجابت نمود و با علم به تهدیدها و تنگناهایی که در آینده به دلیل این حرکت گریبانگیر شخص وی و کشورش خواهد شد آن را به انجام رساند .
در سالهای اخیر و در عرصه های بین المللی تعداد معدودی از رهبران سیاسی جهان با اقتدا به انقلاب اسلامی ایران و الگو قرار دادن رهبر کبیر آن امام خمینی(ره) ، با اتکا به پشتوانه عظیم مردمی و آحاد جامعه خود و با قطع وابستگی و سلطه بیگانگان در امور داخلی کشورشان موفق به کسب عزت ، سرافرازی مردم و پیشرفت همه جانبه کشورشان شدند .
نمونه های آن را می توان در کشورهای ونزوئلا و بولیوی ، و جنبش های حزب الله لبنان و حماس در فلسطین مشاهده کرد .
اکنون به جرات می توان گفت که انقلاب اسلامی ایران در آستانه سی امین بهار خود مرزهای جغرافیایی و فرهنگی را درنوردیده است و به درستی و به دلیل ماهیت الهی و انسانی خود به دیگر کشورها صادر گردیده است .
اکنون کشور ترکیه نیز متاثر از انقلاب اسلامی ایران به سوی سرافرازی و جدایی از میراث ننگین دولت های گذشته خود که سرسپردگی به آمریکا واسرائیل است پیش می رود .
این حرکت پاسخ دندان شکنی است برای آنان که این رشد و بالندگی را که چونان خورشید ظهرگاهی می درخشد انکار می کنند .
به امید فروزان تر شدن چراغ پرنور انقلاب اسلامی ایران که سرآغاز و الگویی برای ظلم ستیزی و استقلال ملت های آزاده جهان است .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 87 بهمن 7  ساعت 1:0 عصر 

هشدارهایی به جوانان و نوجوانان

برای پیشگیری از تعرض جنسی به آنها

توضیح مدیر وبلاگ : در عصر ما عدم پایبندی به اصول مذهبی و دینی و همچنین اصول اخلاقی از یک طرف و گسترش هرزه نگاری و تصاویر محرک جنسی به وسیله اینترنت و شبکه های ماهواره ای از سوی دیگر و تلاشهای دست های پنهان قدرت های استعمارگر جهت به ابتذال کشاندن جوانان موجب بی بند و باری در مسائل اخلاقی در جوامع محتلف گشته است .
متاسفانه این موضوع در کشور ما نیز به نوعی خود را نشان داده و موجب شده است تا به صورت های نرم و خشن شاهد این موضوع باشیم .
 مقاله ای که می خوانید به بخش خشن این ناهنجاری که در سال های اخیر به یکی از اصلی ترین معضلات اجتماعی ما بدل شده است پرداخته و حاوی نکات مفید و لازم الاجرایی برای جوانان و نوجوانان عزیز ، علی الخصوص دختران پاکدامن کشورمان می باشد که امیدوارم ضمن مطالعه این موارد آنها را به کار ببندند .
ناهنجاری های روانی وجنسی به شکل های مختلف در طبقات مختلف و در شهرهای مختلف افزایش یافته و مسائل جنسی در راس تابوهای مهم قرار دارد زیرا افشای آن راحت نیست، و عمدا" زنان قربانیان این ماجرا هستند. این پنهانکاری و ترس از آبرو، متجاوزین را جری تر کرده و تقریبا به صورت اپیدمی جنسی درنقاط مختلف در آمده است .
تجاوز خشونت است و خشونت مسئله اجتماعی است ، 

چه کسانی بیشتر مورد تجاوز و آزار جنسی قرار گرفته اند ؟

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

 

نوشته شده توسط: حمزه |  شنبه 87 بهمن 5  ساعت 10:22 عصر 
<   <<   16   17   18   19   20   >>   >

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]