سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه نفْس خود را دشمن بدارد، خداوند، دوستش خواهد داشت . [امام علی علیه السلام]

سلمان رشدی به هلاکت رسید ؟

در خبری که از دیروز عصر بوسیله پیامک بین عموم پخش شد آمده است :
سلمان رشدی در انفجاری در محل سکونتش در لندن به هلاکت رسید .
هنوز این خبر توسط هیچ مرجع رسمی تایید نشده است و خبرگزاری فارس هم از عدم تایید این خبر تا این لحظه توسط رسانه های محلی ، دستگاه های دیپلماتیک و خبرنگار خود در لندن خبر داده است . 
این خبر که یادآور قتوای تاریخی حضرت امام خمینی (ره) در مورد این نوسینده مرتد انگلیسی هندی تبار کتاب آیات شیطانی است ، اگر صحیح باشد که که موجب شادی کلیه مسلمانان و آزادگان جهان خواهد بود و اگر نه ، حداقل یاد آن فتوای هوشمندانه حضرت امام را زنده کرده است .
چرا که این فتوا سد محکمی شد در برابر آنان که می خواستند با انتشار مطالب الحادی و شرک‏آمیز اعتقادات مسلمانان را زیر سئوال برند .
امیدوارم خبر درست باشه .
 


 
نوشته شده توسط: حمزه |  جمعه 88 فروردین 14  ساعت 4:31 عصر 

پهلوانان دنیای سایبر حماسه آفریدند

در آستانه سال نو انعکاس این خبر در رسانه ها همه را در حیرت فرو برد :

گردانندگان 2 سایت بزرگ هرزه نگاری و منتشر کننده تصاویر و ویدئو های پورنو ( آویزون و ایکس پرشیا ) و تعداد زیادی از زیر مجموعه های آنها دستگیر شدند !
کسانی که با دنیای اینترنت سر و کار دارند نام این 2 سایت را حتماً شنیده اند و محتوای غیر اخلاقی و فساد آور آن را یا دیده اند و یا خوانده اند . در اغلب چت روم ها یا وبلاگهایی که جهت گیری به مسائل غیر اخلاقی داشتند این نامها بارها تکرار می شد و مراجعین را به بازدید ترغیب می کرد . نکته قابل تامل ، داستانهای غیر اخلاقی یا تصاویر و کلیپ های جنسی در آنها نبود ( که این خود جای تامل بسیار دارد ) بلکه صفت برجسته در این سایتها انتشار داستانهایی جهت از بین بردن قبح ارتباط جنسی با محارم و نزدیکان و همچنین درج تصاویر و کلیپ های هرزه از زنان و دختران فریب خورده ایرانی بود .  

چگونه دستگیر شدند ؟

با ایجاد مرکز بررسی جرایم سازمان یافته در اطلاعات سپاه پاسداران فعالیت های این گروه رصد شد و طی برنامه ریزی دقیق و عملیات بسیار پیچیده فنی توسط این مرکز گردانندگان این سایتها در خارج و داخل کشور شتاسایی شده و با تدبیر دستگیر شدند .
برای آگاهی کامل از این حرکت و آشنایی با این شیاطین و همچنین شرح اقدامات کثیف ایشان به سایت
مرکز بررسی جرایم سازمان یافته مراجعه فرمایید .
پهلوان به نوبه خود از این حرکت ارزشمند سربازان گمنام امام زمان تقدیر می نماید و از عموم کاربران اینترنت در خواست می کنیم در صورت مشاهده سایت ها و وبلاگ های مشابه با مراجعه به سایت گرداب مراتب را به مرکز بررسی جرایم سازمان یافته اطلاع دهید .
باشد که امثال این شاطین درس عبرت بگیرند و آنان که بر راه کثیف خود اصرار دارند در دام این پهلوانان دنیای مجازی گرفتار آیند .



 
نوشته شده توسط: حمزه |  دوشنبه 88 فروردین 3  ساعت 11:25 عصر 

  

  آیا خاتمی انصراف داد ؟

خبرگزاری فارس : سید محمد خاتمی از حضور در رقابت های انتخاباتی بصورت تلویحی انصراف داده است. 
 خاتمی یکی از نامزدهای اصلاح طلبان امروز در حاشیه مراسمی بمناسبت میلاد پیامبر اعظم (ص) در جماران این موضوع را اعلام کرد.
احتمال خاتمی از عدم تصاحب نیمی از آرا از جمله دلایل خاتمی برای این انصراف است. وی گفته است: ما در این شرایط نمی‌توانیم با توجه به تکثر نامزدها در جبهه دوم خرداد حتی نیمی از آرا را هم به دست آوریم و ممکن است انتخابات به دور دوم کشیده شود. اگر انتخابات به دور دوم کشیده شد، شکست بزرگی برای من است؛ اما رفتن موسوی به دور دوم رقابت برای او پیروزی است.
وی اظهار داشت: بسیاری از جوانان حامی من حاضر نیستند از میرحسین موسوی حمایت کنند اما میرحسین موسوی از این جهت که رای برخی از اصولگرایان را نیز همراه خود دارد مناسب است و این امتیاز بزرگی برای او است.
وی یادآور شد: ما برای حفظ شئونات اخلاقی آمده‌ایم، معتقدیم رقبا اخلاق را زیر پا گذاشته‌اند. (!!!)
وی اظهار داشت: اگر من در رقابت ها نباشم می‌توانم تکثر را تبدیل به وحدت کنم و بین میرحسین موسوی و مهدی کروبی موضوع را جمع کرده و یک نفر را به عنوان گزینه نهایی معرفی کنیم و من قول می‌دهم که بتوانم این کار را انجام دهم تا اصلاح‌طلبان به وحدت برسند. اگر من بمانم چنین کاری امکان‌پذیر نیست. اگر کنار بروم می‌توانم بین اصلاح‌طلبان وحدت ایجاد کنم.
وی در پایان افزود: ما باید تمام نیروهایمان را برای پیروزی میرحسین موسوی به کار گیریم. من حاضرم به تمام نقاط کشور سفر کنم و برای حمایت از میرحسین موسوی تلاش کنم.
وی در عین حال تاکید کرده که تصمیم قطعی را بزودی اتخاذ می کنم.
مجمع روحانیون مبارز فردا شب با حضور سید محمد خاتمی جلسه ای برگزار می کند.همچنین مسئولان ستادهای انتخاباتی خاتمی قرار است فردا جلسه ای با حضور خاتمی برگزار کنند.



 
نوشته شده توسط: حمزه |  یکشنبه 87 اسفند 25  ساعت 9:3 عصر 

فرمانده گریه زاری نکن لو میریم !

فرمانده ، نمی گذاشت بیاید عملیات،میگفت خیلی کوچک است.میترسد بقیه را لو میدهد و موجب درد سر بچه های دیگه می شود.بهتر که بماند و برای بچه ها بعد عملیات چای درست کند. اصلا بیاد براش مرخصی رد کنم بره خانه ، اینطوری هم برای خودش بهتره ، هم خیال من راحت تر میشه 
 رزمنده کوچگ گریه و زاری می کرد ، می نالید ، خواهش میکرد ،من باید بیام فرمانده ، از کجا معلومه که بترسم تو مگه تو دل منی ، نه من نمیترسم ، نه قسم میخورم ، به  فاطمه زهرا نمی ترسم ، من بزرگ شدم
پدرم  کلی من را امتحان کرد .اونم اول میگفت تو خیلی بچه ای میترسی ، برای همین نصف شب من و فرستاد سر زمین برم براش توی شالیزار آب ببندم ، تا صبح همانجا تو بیابان ، سه شبانه روز بخوابم ، منم رفتم خوابیدم کار کردم ، سه تا  نان هم با خودم برده بودم ، بعد ننه ام گریه افتاد آمد دنبالم . بابام راضی شد بیام جبهه
باز اینجا تو گیر میدی ؟ فرمانده توجه ای نکرد و بچه ها را به خط کرد. برای عملیات پسرک جیغ میکشید.داد میزد .روی خاک می غلطید.اگر نیام ... وای به حالت فرمانده ،برات شکایت میکنم.برات پیش فاطمه زهرا شکایت میکنم.میدم خدا زندانیت کنه
 بچه ها دورش جمع شده بودند. فرمانده حیران بود . کوتاه هم نمی امد. آرپیچی زن گردان جلوی فرمانده ایستاد فرمانده گفت به من مربوط نیست «مسئولیتش با خودت » آرپیچی زن پسر را  از روی خاک بلند کرد. لبخندی زد. پسراشک هایش را که با گرد و غبار صورت نو رسته اش را گلی کرده بود با سر آستین پاک کرد هنوز هق میزد .  
 بچه ها دل به خطر زدن رفتند و بر دشمن یورش بردند. خط شکست
 فرمانده زخمی روی دوش پسر « پسر میگفت : فرمانده نترس ، میبرمت، می رسا نمت عقب. گریه  زاری نکن لو میریم ها ،  پسر میگفت فرمانده من مسئولم شما را برسانم یه جای امن »

برگرفته از سایت : دیار رنج



 
نوشته شده توسط: حمزه |  پنج شنبه 87 اسفند 22  ساعت 5:9 عصر 

 

جنبش دعوت از احمدی نژاد

 با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری دهم ، رنگ و بوی انتخاباتی فضای جامعه و رسانه ها رو در بر گرفته و هر کس به سلیقه خودش به تحلیل این امر پرداخته .

آمدن یا نیامدن برخی از چهره های مطرح جهت کاندیداتوری چیزی از شور حال این واقعه مهم ملی که مثل سال کبیسه هر چهار سال یک بار رخ می ده ، کم نخواهد کرد .

در اوج بازار گرمی برخی حضرات  و نازکشیدن هواداران اونها که اگر نیایی چنان کنم که دانی (!) و معرفی آقایان رنگارنگ به عنوان رقبای اصلی آقای احمدی نژاد در انتخابات دهم ، میدان مبارزه طراحی شده از یک سو شاهد چند مبارز و از سوی دیگر جای خالی حریف است .

دقیقاً نکته همینجاست که وقتی طراح رایحه خوش خدمت هنوز حضورش رو در در رقابت ملی دهم اعلام نکرده و اینچنین صف آرایی مقابل نامش صورت گرفته آیا شایسته نیست فعالان اجتماعی و سیاسی کشور که عزت و سربلندی ایران اسلامی رو در این چهار سال از نزدیک مشاهده و آثار و برکات حضور جناب آقای دکتر احمدی نژاد در سمت رئیس جمهور ایران رو حس کرده اند ، اقدام به دعوت از ایشون برای کاندیداتوری در دوره دهم انتخابات ریاست جمهوری بکنند ؟

آیا تحمل چهار سال سخت و سرشار از کارشکنی مخالفان ، توهین و افترا ، زحمت و فعالیت شبانه روزی و تخریب چهره خود و همکارانشون ،  رغبتی برای قبول این زحمت به مدت چهار سال دیگه برای ایشون باقی گذاشته ؟

به نظر میاد در این مقطع از زمان اعلام حمایت و دعوت از آقای احمدی نژاد برای حضور در انتخابات دهم می تونه علاوه بر قدرشناسی از زحمات تا امروز ایشون ، زمینه رو برای تداوم حضور این خدمتگزار بی چشمداشت مردمی مهیا کنه . مسلماً حضور این شخصیت ارزشی در دومین دوره انخابات و انتخابشون در این مقطع برکات بسیاری در سیاست خارجی و مسائل داخلی کشور خواهد داشت که امیدوارم به فضل خدا تحقق پیدا کنه .

جنبش وبلاگی دعوت از احمدی نژاد به نوبه خودش می تونه عاملی برای تحقق این هدف ارزشمند باشه که تمام عزیزان وبلاک نویس رو به شرکت در این جنبش دعوت می کنم .

ضمناً وبلاگ جنبش دعوت از احمدی نژاد به نشانی زیر جهت درج نظرات و همکاری داوطلبین در این خصوص به نشانی زیر راه اندازی شده است .  

http://jonbeshedavat.parsiblog.com



 
نوشته شده توسط: حمزه |  چهارشنبه 87 اسفند 14  ساعت 10:48 عصر 


اعلام بدون هماهنگی زمان سخنرانی خاتمی  در اوج زیارت زائرین !

 

ابراهیم عزیزی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اعلام کرد : بعد از اطلاع از سفر خاتمی به شیراز از طریق نشریات محلی، برای توضیح در این خصوص و علت عدم هماهنگی با رئیس ستاد اصلاح‌طلبان در استان فارس تماس گرفتم که وی مدعی شد این خبر در یک نشست خصوصی عنوان شده که توسط خبرنگاران منعکس شده است.
فرماندار شهرستان شیراز افزود: این ستاد بدون هماهنگی مکان سخنرانی خاتمی را حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) عنوان کرد که بعد از مذاکره و مکاتبات بسیار با ستاد اصلاح‌طلبان فارس و عنوان در شورای تامین با این امر مخالفت شد.
این مقام مسئول افزود: نخستین نامه ستاد دوم خردادی‏ها به فرمانداری روز شنبه 10 اسفند‌ماه ساعت 11/10دقیقه ارسال شده است در حالی که روزنامه‏ها خبر سفر خاتمی را صبح شنبه چاپ کرده بودند.
عزیزی تصریح کرد: حرم شاه‌چراغ‌ (ع) روزهای پنجشنبه طبق معمول همیشگی دارای ازدحام بسیار بالای جمعیت زائرین است به‏خصوص که در زمان یاد‌شده شهادت امام حسن عسکری (ع) نیز می‏باشد که ازدحام را چند برابر خواهد کرد.
فرماندار شیراز با اشاره به تیتر یکی از روزنامه‏های محلی شیراز مبنی بر اینکه خاتمی استارت انتخابات را 15 اسفند در شیراز می‏زند، گفت: طبق قانون انتخابات زمان تبلیغات نامزدها از سه خرداد ماه 88 تا 21 خرداد ماه است که در این‌ صورت عملکرد این فعال سیاسی غیر‏قانونی است.
رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با بیان اینکه این مسئله در شورای تامین این شهرستان بررسی و نتیجه‏گیری شده است، گفت: تنها مسائل حاد و پیچیده در شورای تامین استان بررسی می‏شود در حالی که این امر چنین حالتی را نداشته است.
رئیس شورای تامین شهرستان شیراز با بیان اینکه دوم خرداری‏ها باید سعی کنند همراه با صداقت و قانونمندی اهداف خود را پیش ببرند، گفت: بگذارید شرایط در بستر قانون پیش برود.
فرماندار شهرستان شیراز گفت: ما آمادگی داریم تدابیر انتظامی هر مکان دیگر جز حرم شاه‌چراغ (ع) را برای سخنرانی رئیس جمهور سابق فراهم کنیم.
وی گفت: اگر خاتمی در حرم مطهر شاه‌چراغ (ع) حضور پیدا کرده و موجب افزایش ازدحام یا حرکت‌های کاروانی شود شورای تامین مسئولیت هیچ اتفاقی را بر‏عهده نمی‏گیرد.

نامه مدیریت آستان شاهچراغ به حامیان خاتمی
در نامه‌ای که به تاریخ 10 اسفند ماه از سوی مدیریت آستان مقدس احمدی و محمدی(شاهچراغ) خطاب به مسئول هماهنگی سخنرانی خاتمی در شیراز ارسال شده، آمده است:
جناب آقای مهندس معافیان- مسئول هماهنگی سخنرانی حجت‌الاسلام خاتمی در شیراز
از آنجا که جناب حجت‌الاسلام سید محمد خاتمی در روز پنج‌شنبه مورخ 87/12/15 قصد ایراد سخنرانی در صحن مطهر حضرت احمدبن موسی(ع) را دارند، مقتضی است با توجه به حساسیت موضوع و حضور مسئولین و شخصیت‌های استان در این مراسم، مراتب با شورای تامین استان، هماهنگ و مجوزهای لازم اخذ گردد.
سید محمد حسن دستغیب مدیریت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع)
گفتنی است رونوشت این نامه نیز به فرماندار شیراز، اداره اطلاعات استان فارس و شورای تامین این استان ارسال شده است.


 
نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 87 اسفند 13  ساعت 9:34 عصر 


ازدواج سمیر قنطار با مجری شبکه ایرانی

سمیر قنطار " در مجلسی که با حضور محمدرضا شیبانی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در بیروت، "محمد بیشکر " مدیر برنامه شبکه العالم، سید محمدصادق الحسینی، مقامات بلندپایه لبنانی و فعالان مقاومت اسلامی برگزار شد، با "زینب برجاوی " مجری شبکه عربی‌زبان "العالم " صداوسیمای جمهوری اسلامی ازدواج کرد.
در این مراسم که روز یکشنبه در منزل پدری خانم برجاوی در منطقه "الجناح " برگزار شد، هیئتی به نمایندگی از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، "امیل لحود " رئیس جمهوری سابق لبنان و پسرش، پدر شهید "عماد مغنیه "، "وئام وهاب " رئیس جریان توحید و عضو برجسته ائتلاف هشتم مارس، "غسان بن جدو " مدیر دفتر شبکه الجزیره در بیروت، "طلال سلمان " ناشر روزنامه "السفیر "، "ابراهیم الامین " رئیس شورای اداری روزنامه "الاخبار "، "محمد برجاوی " نماینده سابق پارلمان لبنان و بسیاری از شخصیت‌های برجسته این کشور حضور داشتند.
امیل لحود در سخنانی در این مراسم گفت: این مناسبت برای من بسیار عزیز است زیرا من سمیر را یکی از پسران خودم می‌دانم و امیدوارم عروس و داماد، زندگی خوشبخت و پر از آسایشی داشته باشند.
این مراسم عروسی، فارغ از تزئینات رایج برگزار شد و تنها عکس‌ها و پوسترهایی از سید حسن نصرالله و شهید عماد مغنیه بر دیوارهای منزل پدری عروس دیده می‌شد.


 
نوشته شده توسط: حمزه |  سه شنبه 87 اسفند 13  ساعت 9:27 عصر 
<   <<   11   12   13   14   15   >>   >

    نوشته های پیشین
دل نوشته هایی به مناسبت هفته بسیج
اضطراب و درمان آن
ناگفته های یک وهابی از شیعه شدنش
مدتی این مثنوی تاخیر شد ...
تشریح سه ضلع بازیگردان 18 تیر
نیویورک تایمز: تنگه هرمز و آزمایش موشکی اولین گامهای محکم ایران
بهار عربی بهار اسلامی شد/این خاورمیانه، اسلامی و از اسرائیل متنف
ایران 13 سال زودتر از چشم انداز به مقام علمی اول منطقه رسیده است
اجرای فاز اول هلیکوپتر ملی با 10میلیارد سرمایه/ طراحی پلت فرم خو
پیش به سوی انسانیت:
یک پند مهم ، خشم مگیر !
خواستگاری با جعل عنوان ...
از وال استریت صدای ربنا می آید !
قتل به خاطر یک نگاه !
مرد شیطان صفت در کمین دختربچه مدرسه ای !
[همه عناوین(218)]